Team Het Koorenhuis

"We werken op een kruispunt van allerlei culturen, jong en oud"

Lara, Daniella, Michiel, Frederique, Annefleur, Simon, Timothy, Joanna en Marcel vormen Team Koorenhuis. Zij zetten de Haagse cultuurspot voor talentontwikkeling in het popdistrict samen met alle aanbieders voort. Van oefenen tot optreden, van groepen tot solisten, van hiphop tot klassiek. Werken in deze Space is elke dag weer anders. Centrale plek is het café. Dat is het kruispunt voor creatieve mensen, jong en oud, dwars door alle culturen heen. Onderstaand stelt ons team zich aan jou voor. Daarnaast is er een poule van flexibele hosts en horecamedewerkers. Wil jij ons team komen versterken? Kijk dan op de website van AnnA Spaces voor de vacatures.

Het Koorenhuisteam

Wij zorgen dat Het Koorenhuis als plek voor jou werkt!

Lara, projectmanager Koorenhuis

“Ik ben de manager van Het Koorenhuis en Concordia. Na de doorstart door AnnA ConKoor, hebben we met het team hard gezorgd dat de plekken weer werken voor mens en omgeving. Dat betekent zorgen dat de deur open bleven, zorgen voor reuring in beide panden en het team goed laten functioneren! Het Koorenhuis en Concordia zijn hele dynamische omgevingen waar van alles gebeurt op cultureel en zakelijk vlak. Er is een grote diversiteit aan mensen en activiteiten, hierdoor is het nooit saai! Ik ben zelf altijd met beeldende kunst en heel veel muziek en dans opgegroeid, dus met elke kunstvorm heb ik wel iets!” Heb je een vraag aan Lara? Mail naar laravoorhoeve@annaconkoor.nl

Daniella, supervisor Servicepunt

"Ik ben de supervisor en dat betekent dat ik de receptie coördineer. Deze is 6 dagen per week open, van 's morgens tot 's avonds. De coördinatie omvat allerlei werkzaamheden en taken die iedere dag anders zijn. Daarnaast vind ik het belangrijk dat wij een uitstekende service verlenen en zorg ik voor een positieve sfeer in het team. Ik ben zelf ook host, en ik begeleid nieuwe hosts. Ook bewaak ik de procedures en zorg voor briefings en overdracht aan het team. Ik vind het werken in Het Koorenhuis het leukst omdat we werken met mensen. Zelf houd ik van zingen, tekenen, kleding maken en schilderen.” Een vraag aan Daniella? Mail naar servicepunt@annaconkoor.nl

Annefleur, coördinatie reserveringen

“Ik verwerk alle seizoensboekingen en kleine zakelijke reserveringen. Werken in Het Koorenhuis is elke dag anders. Het is een werkplek waar je veel inspirerende mensen ontmoet. Ook het werken met mijn collega’s is superleuk. Samen maken we er elke dag een feestje van. Als kind heb ik veel gedanst. Ik ben afgestudeerd op kunst- en cultuurwetenschap, dus ik filosofeer graag over kunst en cultuur en wat het voor mensen kan betekenen. Wie weet komen we elkaar binnenkort tegen in de gangen van het Koorenhuis, tot dan!” Een vraag aan Annefleur? Mail naar reserveren@annaconkoor.nl

Frederique, evenementen en horecamanager 

“Ik ben de coördinator van alle events die plaatsvinden in Het Koorenhuis en Concordia. Ik heb contact met de huurders en klanten om van ieder idee een mooie en succesvolle productie te maken. Het Koorenhuis heeft een levendige sfeer! Er gebeurt zo veel, er is zoveel creativiteit in dit pand. Het ademt positieve energie en daar word ik blij van! Ik organiseer zelf ook evenementen. Met mijn Stichting Uit Het Gareel. Dit is een platform voor jonge Haagse kunstenaars en muzikanten. Zo organiseren we bijvoorbeeld kunstmarkten, club avonden en maken we programma voor het Fotomuseum tijdens Museumnacht.” Heb je een vraag aan Frederique? Mail naar frederiquezeeuw@annaconkoor.nl

Michiel, beheer

“Sinds mei van dit jaar doe ik het beheer van Het Koorenhuis en Concordia en zorg ik ervoor dat de facilitaire zaken in deze gebouwen zo goed mogelijk zijn geregeld. Sinds mijn eerste werkdag is geen enkele dag hetzelfde geweest. Die afwisseling maakt het erg leuk om hier werken. Het is zeker in het begin een zoektocht geweest om met het team en de huurders van Het Koorenhuis een fijne, dynamische en gezellige plek te maken. Ik merk dat dit steeds meer vorm krijgt! Zelf zing ik alleen onder de douche, maar het geeft tijdens me het werk een goeie energie om door het gebouw te lopen en al die verschillende muzikale en creatieve mensen te horen en zien.”

Simon, host & beheer

“Na mijn studie grafisch ontwerpen ben ik in evenementen gaan werken. Ik had behoefte aan een meer gevarieerde werkdag en om buiten te zijn. Dat wil zeggen: niet op een kantoor. Events vind ik nog steeds erg leuk, maar erin werken te zwaar. In Het Koorenhuis vond ik toch een levendige creatieve energie met veel actie. Hier verbinden we mensen aan elkaar en hun passie op 1 plek. Als host ben je een soort van verkeersagent in het midden van een kruising van allerlei kunstdisciplines: be`eldend, muzikaal, dans en zang. Ik zorg ervoor dat alles smooth en efficiënt verloopt. We hebben veel sociaal contact en ontmoeten veel mensen uit de creatieve sector. Als beheerder gebruik in mijn technisch inzicht en ben ik fysiek bezig. Die afwisseling zorg ervoor dat elke dag anders is en kan absoluut niet tegen monotonie!”

Joanna, host

“Ik ben Joanna en werk als host in de foyer. Als Haagse kunstenares maak ik daarnaast o.a. films en muziek. Ik ken Het Koorenhuis al jaren als een creatieve hotspot en bezocht verschillende festivals die er plaatsvinden. Werken in Het Koorenhuis is heel fijn vanwege alle de creatieve activiteiten en diversiteit aan mensen. Zowel de studenten als cursisten en leraren. Daarnaast worden er hele mooie festivals en events die regelmatig georganiseerd. Ik maak uit van een mooi team van creatieve collega’s waardoor ik mij hier helemaal op mijn plek voel.”

Timothy, host

Marcel, host & horeca

Team Koorenhuis hoort bij AnnA ConKoor BV, onderdeel van AnnA Spaces